13 mai 2013

Fara regrete

"Copilaria este singurul loc unde m-as intoarce fara regrete..."


...s-as mai copilari inca vre-o 30 de ani, fara nici un fel de griji si suferinte, fara nici un fel de datorii si taxe.

Regret amarnic anii pierduti ai copilariei, regret tot ceea ce-a trecut pe langa mine 
iar la timpul potrivit nu i-am cunoscut valoarea.
Regret vorbele spuse la suparare si cele nespuse cand le-a fost timpul.
Regret toti oamenii plecati de langa mine...poate unii prea devreme.
Regret fiinta slaba care am fost iar acest lucru inca mai lasa urme asupra mea.
Regret lucrurile lasate pe "maine" iar sansa de a le realiza s-au spulberat.
Regret lacrimile varsate pentru oamenii care n-au fost oameni, au fost doar niste monstri.
Regret visele care nu mi le-am putut indeplini.
Regret "mastile" care de multe ori le purtam pentru a fi ceea ce nu eram defapt.
Regret ca uneori nu am avut curajul de a face sau de a spune anumite lucruri.
Regret ca nu am TRAIT MOMENTUL in adevaratul sens al cuvantului, la timpul lui, iar acum din pacate este prea tarziu.

Regret ca, cu fiecare minut si secunda sunt tot mai aproape de moarte si nu voi stii niciodata cand v-a veni...sa fiu pregatita :D
Regret viata, regret tineretea, regret frumusestea, regret inocenta, regret bunatatea si fericirea, regret timpul cea trecut parca prea repede, de parca l-ar zori cineva de la urma.

Regret ziua de ieri si mai regret ca nu exista o masina a timpului.

Dar cum as putea sa regret toate aceste lucruri cand motto-ul meu este "sa nu regreti niciodata ceea ce ai facut ci sa regreti ceea ce NU ai facut"

Care-i cel mai mare regret al tau?

5 comentarii:

  1. Trebuie sa ma gandesc putin...cred ca am si eu cateva regrete,dar cred ca mai bine evit sa ma gandesc la ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. regrete fiecare avem pt ca suntem oameni si facem greseli chiar daca nu vrem.

    RăspundețiȘtergere
  3. as vrea si eu anii aceia,dar am noroc ca uneori,mai pot copilarii alaturi de fetita mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. REGRET CA UNI AU NOROC SI NU IL MERITA CA AU DE TOATE SI NU APRECIAZA CEEA CE AU SI NU RESPECTA PE NIMENI. REGRET CA NU AM O VIATA FRUMOASA SI EA TRECE PE LINGA MINE

    RăspundețiȘtergere
  5. Regret doar ce nu am facut inca...

    RăspundețiȘtergere