28 mai 2013

Gel anticelulitic Dr. Soleil - review

Salutare, azi vreau sa va vorbesc putin despre gelul anticelulitic Dr.Sloleil
Este un gel cu formula naturala deosebit de activa, pe baza de extracte vegetale de iedera si arnica, cu efect anticelulitic dovedit, potentat de actiunea lipolitica a complexului cu cafeina.



Este un gel fara culoare, fara miros, foarte racoritor, se aplica prin masaj circular atat seara cat si dimineata (si aici trebuie sa recunosc ca eu nu l-am folosit decat seara, spre rusinea mea).
Efecte...nu pot spune daca sunt vizibile sau nu, deoarece fara un program strict de sport si mai mult sau mai putin regim, e cam greu sa dai celulita jos doar printr-un masaj de circa 10-15 minute.

Ce-mi place la el e ca nu mai e nevoie sa folosesc o alta crema de corp pentru hidratare, lasa pielea fina, catifelata si tonifiata.
Nu contine parabeni, parafine, coloranti sau parfum.
Vine ambalat intr-un recipient de plastic, in cantitate de 150 ml iar pretul este mai mult decat avantajos, doar 9,30 lei si se poate cumpara de pe site-ul Dr. Soleil.


Voi ce produse Dr. Soleil ati incercat? Ce parere aveti despre ele?

5 comentarii:

  1. racoritor ? De obicei produsele de genul ard cel putin cele pe care le_am incercat eu :) > pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Folosesc si eu un astfel d egel acum, insa planuiesc sa scriu abia peste 2 saptamani despre el, ca sa am o parere completa. Imi pare rau ca nu prea ai observat efectele promise.

    Pupici,
    Maria :*

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am rabdare niciodata sa folosesc ca lumea astfel de produse :)

    RăspundețiȘtergere
  4. pretul e bun dar depinde ce rezultate da. nici eu nu am timp sa folosesc produse si sa fac si sport.

    RăspundețiȘtergere