15 mai 2013

I love...♥ lemons & limes

Hello, azi vreau sa va vorbesc despre unul dintre binecunoscutele unturi de corp I Love Cosmetics Romania.

In urma concursului organizat pe pagina mea de facebook, in urma cu aproximativ o luna, am primit si eu pentru testare un unt de corp, la alegere. Binenteles ca mi-a fost putin cam greu sa aleg intre doua arome atat de delicioase dar am optat pentru lemons & limes.

Este primul produs care il folosesc de la acesta firma dar sper sa nu fie si ultimul.

  • Are o aroma extraordinar de delicioasa, fi-mea este inebunita dupa el.
  • Da o senzatie de prospetime, si racoare, nu incarca pielea, se absoarbe foarte repede si-si mentine timp indelungat aroma, cine il are stie ca nu exagerez deloc.
  • Textura cremoasa, fina, se aplica foarte usor, e o placere :D
  • Ofera hidratare pentru piele si o lasa catifelata la atingere, mai ales pentru coate si genunchi.
  • Vine ambalat intr-un recipient din plastic, in cantitate de 200 ml.

De vre-o doua saptamani folosesc doar acest produs si deja ma gandesc cu groaza :)) la ziua in care acest recipient va fi gol. Norocul meu e ca nu necesita cantitate foarte mare pentru a-l folosit pe tot corpul.

Tin sa multumesc celor de la I Love Cosmetics Romania pentru acest minunat produs care mi l-au daruit si sunt sigura ca au facut fericite muuulte alte persoane.

Produsul se gaseste (din cate am auzit eu) in DM si Sephora sau pe Cosmetice.co la pret de 29 lei. Mi se pare un pret destul de convenabil avand in vedere cantitatea si binenteles calitatea.

Voi ce produse I Love Cosmetics Romania ati incercat? Ce parere aveti despre ele?

11 comentarii:

  1. Si eu l-am castigat tot pe acesta!!:X
    Imi place muuult mai ales pentru mirosul lui delicios :D

    RăspundețiȘtergere
  2. mie nu imi plac unturile de corp fiindca intra prea greu in piele...prefer ceva mai usor de aplicat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu personal nu am incercat aceste produse de la " I Love Cosmetics Romania " dar nepoata mea se lauda ca a castigat un unt de corp si ca e minunat .

    RăspundețiȘtergere
  4. are o aroma minunata este de calitate

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu tocmai am castigat si incercat aceasta crema de corp si sunt multumita:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu am folosit pana acum unt de corp dar mai facut curioasa, oricum eu as alege unul de ciocolata:)

    RăspundețiȘtergere
  7. nu am incercat produsele inca dar ma tenteaza

    RăspundețiȘtergere
  8. si pe lista mea e de mult si sunt sigura ca voi cumpara macar un unt i love... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. eu am castigat ambele unturi,dar tot asta lemons il folosesc....este minunat :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Am si eu cu vanilie ... o ador <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu l-am încercat pe cel de vanilie și mi-a plăcut ^_^

    RăspundețiȘtergere