31 mai 2013

Inapoi in trecut

Trecutul este un loc frumos de vizitat, dar greu de trait in el. (Aurel Rapa)


Vi sa intamplat vre-o data sa va doriti sa va intoarceti in trecut, sa traiti din nou clipele acelea care acum par ca un vis? Mie mi se intampla mereu.

Desi este o vorba "as vrea sa fiu din nou copil dar cu mintea de acum" eu n-o sustin absolut deloc. N-o sustin deoarece cu siguranta viata mea, copilaria mea nu ar mai fi fost la fel.
Chiar daca nu am fost un copil perfect (si nici nu sunt un om perfect) imi doresc adesea sa ma pot intoarce in trecut...macar pentru o clipa.

Sa traiesc din nou zilele acelea toride de vara fara nici o grija (binee, de fapt aveam o grija, trebuia sa ajung acasa la ora impusa de mama :)) ) sa pierd timpul pe te miri unde cu prietenii mei, sa astept cu nerabdare venirea versoarei mele si o data cu ea incepea si distractia.

Mie dor, si-mi lipsesc toti anii aceia parca pierduti, parca nu au fost ai mei, parca doar au fost priviti in oglinda. Mi-e dor de intalnirea cu fetele, mi-e dor de prima iesire la disco, de prima iubire inocenta, de prima sarutare, de primul baiat care am suspinat pentru el si nici in ziua de azi nu stiu de ce :))

Mi-e dor parca si de certurile mamei desi pe vremea aia le displaceam si le uram din tot sufeltul, mi-e dor de sa stiu ca undeva in coltul strazii ma astepta cineva iar eu abia suportam secundele care pareau ore, mi-e dor sa fiu roscata, mi-e dor sa ma trezesc la ora pranzului si toata dupa-amiaza sa nu fac altceva decat sa ma pregatesc din nou pentru o iesire cu fetele.

Mi-e dor, mi-e dor si din nou mi-e dor, de-o mie de ori mi-e dor, mi-e dor de adolescenta, de copilarie, mi-e dor de trecut, mi-e dor pana si de ziua de ieri, stiu ca e pierduta si n-am s-o mai recuperez niciodata.

De ce nu este tineretea asta vesnica?

14 comentarii:

  1. c misto erau serile cand mergeam la disco,c n mai pregatem....c n mai distram...eeehhhh....c au trecut anii astia....nostalgii..

    RăspundețiȘtergere
  2. Cui nu-i e doar de trecut?
    Mie doar sa o aud pe mama cum ,seara , ma striga pe mine si pe fratimiu sa venim de se auzea la vreo 3 strazi distanta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eh, depinde, nu toata lumea isi aduce aminte cu placere de trecut

      Ștergere
  3. Nostalgie...citind postul tau mi-am adus aminte se zilele de sambata cand eram harnicia intruchipata si dupa ce terminam treaba,mama ma intreba : "Unde vrei sa mergi iar in seara asta?" :)).Toata dupa amiaza probam machiaje si tinute pentru discoteca,ca deh,poate,poate venea si my crush si nu puteam sa apar oricum :D...cei mai frumosi ani,pe care ma bucur ca i-am trait la maxim.Cel putin am ramas cu amintirile frumoase...

    RăspundețiȘtergere
  4. de multe ori asa mi-as dori sa intorc timpul inapoi. bine ar fi de s-ar putea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. numai eu stiu cat imi doresc lucrul asta

      Ștergere
  5. daca as putea sa dau timpul inapoi cebine ar fi

    RăspundețiȘtergere
  6. nu imi este dor de copilarie nu are de ce.Octavian Paler spunea fiecare virsta are farmecul ei si trairile ei speciale

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca esti prima persoana pe care o aud spunand asa

      Ștergere