9 mai 2013

NOTD: unghii rosii cu Inglot♥

In urma cu aproximativ doua luni, am primit de la Inglot Romania doua produse pentru testare,
o oja si un tus de ochi, iar pe acesta cale tin sa le multumesc foarte mult pentru gesul facut si sa-i felicit pentru produsele de calitate.

Astazi o sa va arat oja, binenteles  


Este in nuanta 622, rosie dupa cum bine vedeti :)) cu irizatii aurii, se aplica foarte usor 
si foarte bine, nu este nevoie de a doua aplicare deoarece are acoperire foarte buna din prima.

Este rezistenta, mi-a rezistat circa 4-5 zile (mi se pare foarte bine,avand in vedere ca in general o alta oja nu ma tine mai mult de doua zile). Nu pateaza unghia si nici degetele atunci cand o dau jos de pe unghii.
Acesta tip de oja, O2M lasa unghia sa respire permitand permeabilitate oxigenului in pelicula de lac.

Ambalajul este clasic, exact pe placul meu :D avand 11 ml.





Si cum de ceva vreme mi-am scos degetele de la picioare la iveala, nici ele nu aveau cum sa fie altfel decat rosiiiiii. (unghiile binenteles, nu degetele :)) )


Claritatea pozelor nu este chiar atat de buna dar cred eu ca, chiar si asa se vede destul de bine frumusetea ei.

Voi ce purtati azi pe unghii?

15 comentarii:

  1. Foarte frumoase. Eu iubesc oja rosie :D

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa ! In ultimul timp imi place oja rosie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa oja ! Eu am pe unghii roz - essence free hugs :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa chiar acuma am oja rosie pe unghii ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa culoarea :x Azi port Avon- perfectly flesh <3.

    RăspundețiȘtergere
  6. Clasica oja rosie... Foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata foarte bine nuanta aceasta pe unghiile tale.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hihi ce dragut arata pe degetele de la picioare:X

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoasa culoarea. eu din pacate nu pot sa ma fac cu oja mi se exfoliaza unghiile cum le dau cu lac. le am moi de cand ma stiu

    RăspundețiȘtergere
  10. superba culoare ,imi place foarte mult!

    RăspundețiȘtergere