30 mai 2013

Produse SheInside

Ieri, spre fericirea mea am primit avizul postal din partea celor de la SheInside cu produsele comandate 
iar azi am mers nerabdatoare catre posta pentru a intra in posesia lor.
Ce se afla in colet vedeti si mai jos in imagini, o rochita care drept sa spun, pe ea o asteptam cel mai mult dar  am fost putin dezamagita de ea, nu din cauza calitatii 
ci din cauza faptului ca-i prea scurta pentru mine dar incerc sa remediez situatia cumva :))


Camasuta care de fapt este un tricou, este tare haios si numai bun de purtat in vara acesta.
Il puteti gasi aici.

Rochita o gasiti aici.

Siii o bratata retro cu tinte care pur si simplu o ador. O gasiti aici.

Cam asta-i tot, pentru mai multe produse si detalii, vizitati site-ul SheInside.

18 comentarii:

  1. mi-a atras si mie atentia rochita si chiar arata bine, dar si celelalte doua achiziitii sunt foarte simpatice.

    sa le porti cu placere :).

    RăspundețiȘtergere
  2. ROchita chiar e foarte frumoasa , sa le porti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Rochita este foarte frumoasa. Sa le porti sanatoasa !

    RăspundețiȘtergere
  4. Tocmai ieri admiram rochita cu trandafiri. F dragute toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am admirat-o mult timp pe site, o asteptam cu nerabdare

      Ștergere
  5. sa le porti cu mare drag ..superbe intreaga achizitie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum arata rochita!!! E frumoasa rau! Sa le porti sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. superba rochita de ar fi putin mai lunga. sa le porti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai asta incerc sa-i fac, s-o lungesc putin :)) gasesc eu o solutie

      Ștergere
  8. Îmi place tricoul :D
    Să le porți pe toate cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna
    si u imi astept nerabdatoare comanda de la Sheinside
    aceeasi rochita voiam sa o comand si eu dar m-am razgandit in ultima clipa...
    poate trebuia sa postezi o poza cu rochita imbracata sa vedem si noi cum vine...ce inaltime ai?

    RăspundețiȘtergere