2 mai 2013

Vise...dincolo de limita

Mi-e frica sa-mi indeplinesc visul si pe urma sa nu mai am nici un motiv sa traiesc. (Paulo Coelho)


Pasesc incet, fara graba, cu talpile desculte prin livada de ciresii. E primavara iar in aceasta perioada ciresii sunt infloriti iar florile lor emana un miros mirific ce-mi umple narile.

In par am flori ce pica lin din crengile ciresilor iar adierea vantului imi mangaie obrajii. Ma opresc pentru doua minute, sa admir tabloul ce se intinde in raza mea vizuala, 
zeci de copaci parca trasi la indigo, un covor interminabil de flori picate se intinde la picioarele 
mele si mi-e mila sa le strivesc de parca nu m-ar interesa. Dar ma intereseaza, asa ca incerc
sa pasesc in varful degetelor printre ele.

Am parcurs jumate din drum si parca as vrea sa ma intorc inapoi. Mi-e teama de ce ar putea fi la celalat capat al drumului. De fapt, stiu ce e dar chiar s-asa tot mi-e teama.
Toate visele si iluziile mele, acolo ma asteapta. Am plecat spre un nou drum, un drum necunoscut, un drum care promite multe dar nu stiu daca se va tine de cuvant. 

As arunca o privire inapoi dar mi-e teama ca ma voi razgandi asa ca-mi continui incetisor drumul. Vreau sa ma bucur de ciripitul pasarilor care nu mai contenesc cu cantecele lor de dragoste, sa ma bucur de razele soarelui de apus, sa ma bucur de firele
ierbii ce-mi gadila talpile.

 Se pare c-am ajuns la final, il pot vedea. E magic, e imens si-mi da o senzatie de ameteala :D As vrea sa ajung mai repede la el, sa-l ating, sa ma conving ca e real.
Daa, este un balon plutitor, este balonul meu magic, el ma va duce dincolo de limite si-mi va implini cele mai arzatoare dorinte si vise. 
Vrei sa mergi si TU cu mie? Intinde mana, eu te voi ajuta sa urci.

Nu-i asa ca avem o mie de vise pe care le visam cu ochii deschisi?
Nu-i asa ca in adancul sufletului inca mai suntem copii si avem dorinte neimplinite?
N-am fi oameni daca n-am avea vise.
Haideti sa dormim si sa visam cu ochii inchisi sau...cu ochii deschisi. Macar pe astea nu ni le poate lua nimeni.

9 comentarii:

  1. il ador pe Paulo Coelho este cel mai bun imi plac cartile lui

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, draga mea!

    Te-am nominalizat la Versatile Blogger Award :)

    Te invit pe blogul meu:

    http://missingpieceofmypuzzle.blogspot.ro/2013/05/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ne indeplinim un vis facem loc la altele.Niciodata nu trebuie sa incetam sa visam pentru ca atunci suntem morti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place cum ai scris iar imaginea e sugestiva :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Te-am nominalizat aici http://beautymakeupwithme.blogspot.ro/2013/05/the-versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  6. daca sintem visatori viata este mai frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  7. iti doresc un paste fericit si multa fericire

    RăspundețiȘtergere
  8. fiecare dintre noi visam la ceva anume :)

    RăspundețiȘtergere