13 iunie 2013

Cele zece intrebari



1. Ce vor spune cunostintele tale despre tine la inmormantarea ta?
Nimic, probabil Dumnezeu s-o ierte. Ce rost isi mai au vorbele intr-un moment ca ala?

2. Daca ai avea toti banii din lume, dar tot ar trebui sa ai un job, ce ai alege sa lucrezi?
Probabil mi-as face propria afacere si cred ca cel mai la indemana ar fi un salon de frumusete.

3. Ce va conta cel mai mult pentru tine la varsta de 90 de ani?
Cu siguranta familia, in special copilul sau copiii, ei cred ca sunt cel mai mare, imens, colosal cadou care ni-l poate face viata s-asa amara.

4. Ce ai schimba la tine si la viata ta daca ai afla ca Dumnezeu nu exista (sau daca nu crezi intr-un Dumnezeu ca exista)? 
Nu cred c-as schimba nimic, deoarece daca se dovedeste ca nu exista, inseama ca atat eu cat si toata omenirea, tot ce-au realizat pana acum, au facut-o cu propriile forte si nu cu ajutorul unei minuni de sus.

5. Ti-e frica de moarte? De ce?
Nu stiu daca as putea spune ca mi-e frica de moarte (nici n-am avut timp sa ma gandesc la ea) dar cu siguranta pot spune ca mi-e frica, terbil, de necunoscut.

6. Daca maine ai pierde TOT ce ai, care ar fi prima persoana la care te-ai duce pentru ajutor?
Pai in primul rand sotul iar dupa sot cred ca ar fi sora lui mai mare, este o persoana pe care ma pot baza oricand, oricum.

7. Care-i cel mai mare regret ai vietii tale?
Hmmm, probabil o sa revin pe la 50, 60 de ani cu raspunsul acestei intrebari.

8. Cum s-ar schimba viata ta daca ai sti ca esti nemuritor?
Si aici ma gandesc la TVD :)) voi absolvi in toate scoliile posibile, nuu, glumesc, cred ca nu va fi bine deloc avand in vedere ca toti cei pe carei i-am cunoscut sau ii veo cunoaste pe parcurs, vor plecat incet, incet de langa mine.

9. De unde stim ca toti oamenii vad culorile la fel?
Pai nu le vad, sunt sigura de asta, turcoazul eu il vad verde iar cumnata-mea il vede albastru :))
iar el de fap este o combinatie intre cele doua.
Iar facand comaratie intre femeii si barbarii, femelile le vad mult mai diversificate decat barbatii.

10. Daca ai avea 30 de secunde pentru a spune ceva intregii lumii, ce ai spune?
Hell is empty.
All the devils are here.
(William Shakespeare)

Va invit si pe voi sa raspundeti acestor intrebari.


3 comentarii:

  1. 2. Daca ai avea toti banii din lume, dar tot ar trebui sa ai un job, ce ai alege sa lucrezi?
    dj de radio sau in domeniu cofetariei;

    De unde stim ca toti oamenii vad culorile la fel?
    nu vad toti la fel datonisti vad altfel culorile

    RăspundețiȘtergere
  2. intrebari pe care fiecare ni le punem doar ca raspunsurile difera de la caz la caz :)

    RăspundețiȘtergere
  3. EU CRED CA DUMNEZEU NU EXISTA NOI ALEGEM CE ESTE BINE SAU RAU IN VIATA.

    RăspundețiȘtergere