1 iunie 2013

Colaborare - Glitter nails

Daca e glitter atunci glitter sa fie. Am optat pentru cele doua lacuri cu sclipici de la Avon,
silver plated si surioara (sau fratiorul, cum vreti sa-i spuneti) gold flecked.






In imagini nu se vede prea bine dar pe unghia de la degetul inelar am folosit sclipiciul cel auriu.

Nu uitati sa aruncati o privire si celorlalte bloggerite:

Hiuuu, ce de bloguri a adunat tema asta :D
❤❤❤

21 de comentarii:

  1. Arata asa dragut. Imi place varianta ta pt glitter nails. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce delicate sunt, imi plac mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt, mi-e ciuda ca nu le-am cumparat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta de delicata manichiura ta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place modelul tau ador sclipiciul

    RăspundețiȘtergere
  6. simple, dar cu un efect asa mare. SUnt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am folosit glitter-ul auriu in postarea mea
    Te invit pe la mine ...
    http://btl-allysa.blogspot.ro as aprecia daca te-ai abona :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru mine e prea mult sclipici:)

    RăspundețiȘtergere
  9. felicitarii pentru manichiura sclipitoare ador sclipiciul

    RăspundețiȘtergere
  10. E atat de finuta. Imi place foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce delicata si romantica e manichiura!

    RăspundețiȘtergere
  12. vai cat de frumos se vede . am si eu glitterul de la avon ,am sa incerc si eu combinatia

    RăspundețiȘtergere