8 iunie 2013

Colaborare - Inspired by artwork

Nu stiu cat e manichiura asta opera de arta dar toata saptamana m-am gandit numai la pene :))
Este prima data cand fac acest model asa ca daca vedeti mici (sau mai mari) greseli nu aruncati cu rosii in mine..s-asa sunt scumpe :D





Pentru fundal am folosit rimmel lemon drop iar pentru pene flormar 313 (culoarea negru) si classics premium 04 (culoarea alb).

Haideti sa vedem si operele de arta ale celorlalte fete:
❤❤❤

32 de comentarii:

  1. Mie mi se pare foarte interesanta ideea de pene pe unghii. Am vazut rar, insa imi place. Felicitari.

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da nici eu nu vad modelul asta prea des, dar e dragut rau.

      Ștergere
  2. Nu aruncam cu nimic pentru ca este frumoasa manichiura :* si pe mine ma bate gandul sa fac un model de genu de multa vreme :* pot sa zic ca ti-a iesit superb

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar arata atat de bine!Imi place la nebunie si te invidiez!

    RăspundețiȘtergere
  4. arata bine de tot, foarte buna ideea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc si tinand cont ca vb astea vin din partea ta, atunci....

      Ștergere
  5. ohh ce frumos <3 imi place mult galbenul ales si penele sunt frumoase si ele.
    Te astept si pe blogul meu sa vezi manichiura mea tot cu putin galben ;))
    www.sparkleandlove.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumoasa este, nu am incercat niciodata acest model. Culoarea de baza e superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, cagiar te rog (si nu numai pe tine) sa incerci, as vrea sa vad si din perspectiva altei fete.

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. m-am straduit si eu :D multumesc foarte mult

      Ștergere
  8. Cum sa aruncam cu rosii sunt prea frumoase unghiile tale si modelul,te subestimezi prea tare, pupici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ma subestimez dar chiar sunt stangace rau de tot, recunosc. de ce sa vin aici cu vre-un model si ma ma laud cat in luna si-n stele cand el e facut varza...varza murata :))

      Ștergere
  9. sunt tare frumoase, felicitari pt rabdare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc dar cu rabdarea sau ffff prost :)) e un model care l-am facut in 10 min

      Ștergere
  10. Eu zic ca ti-au iesit super, chiar super super, deci imi pare rau daca te dezamagesc, dar nu primesti nicio rosie :P :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sincer, speram la o rosie, doua, ca-mi plac atat de mult :))

      Ștergere