15 iunie 2013

Colaborare - Metallic nails

Am inceput aceasta mare colaborare cu 31 de teme, pe data de 19 ianuarie si iata-ne la jumatatea anului. Unele dintre noi s-au mai pierdut pe drum pe parcurs dar au fost alte fete
care le-au completat lipsa.
Asaaaa, azi avem ca tema metallic nails eu am folosit oja SpaRitual looking glass.
Poate vi se pare sau nu metalica dar va spun drept ca aveam de ales intre asta si o alta albastra. Haideti s-o vedem mai bine.







Eu sper sa va placa, este foarte frumoasa, se aplica foarte bine si se usuca si repede.

Blogurile care au participat la aceasta tema sunt:

❤❤❤

44 de comentarii:

  1. ELECTRIZANTA CULOAREA SIMPLA MANICHIURA TA DAR FRUMOASA

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa oja si se vede minunat pe unghiile tale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da este foarte frumoasa, imi place foarte mult, multumesc

      Ștergere
  3. se frumos se vede oja pe unghii :D...si eu m-am pierdut pe drum 2 ori :)))), dar mi-am revenit :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eh, asta e, mai avem si probleme personale...

      Ștergere
  4. Wow e o nuanta pur si simplu superba

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daa, mi-am dorit foarte mult o asa nuanta

      Ștergere
  5. e foarte placuta oka.. e finuta si delicata
    imi place foarte mult
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in realitate e mult mai frumoasa iar afara , in soare sclipeste asa frumos

      Ștergere
  6. Mai demult imi placeau culorile metalice, acum nu ma mai omor dupa ele.

    RăspundețiȘtergere
  7. tare draguta e , un metallica tare fain

    RăspundețiȘtergere
  8. E superba oja, arata foarte frumos pe unghiile tale! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa oja! Si eu ma gandeam ca wow!!! am ajuns la tema cu Nr 22!!! : ))) Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  10. wow, e superba. detii niste unghii foarte frumoase:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte misto oja si e metalica, de ce zici ca nu e? Ah, imi place si inelul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmm, pai stateam in dubii dupa conversatie pe fb de acum cateva zile :))

      inelul e defapt verigheta :D

      Ștergere
  12. Cu nişte lac deasupra unghiuţele tale ar arăta ca nişte mini-oglinzi. Îmi place mult cum se vede. Cred că aş purta-o la o ţinută exclusiv din articole albe.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. arata foarte bine si daca zici ca se si usuca repede... :)

    vad ca pe multe dintre noi le-a apucat nostalgia cu acest sir destul de lung de colaborari :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar se usuca repede si nici nu prinde urme

      cum sa nu...a trecut atat timp

      Ștergere
  14. superba! este metalica, clar si se vede superb pe unghiile tale :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce-i drept cam aveam indoieli in privinta ei
      multumesc

      Ștergere
  15. ai niste degete si o manichiura foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  16. MULTUMESC PENTRU PREMIU A AJUNS IERI ESTE FRUMOS LANTISORUL SI CERCEII

    RăspundețiȘtergere