14 iunie 2013

Crema pentru maini - Cosmetic Plant (review)

Am mai spus-o, de cateva ori, si-o s-o mai spun in continuare: am pilea mainilor si picioarelor foarte uscata iar pentru asta am incercat diverse produse atat pentru maini cat si pentru picioare.

In momentul de fata, testez, ca sa spun asa, crema pentru maini emolienta - regeneranta cu ulei de catina si masline Cosmetic Plant.
O folosesc de aproximativ o luna, o luna jumatate, zilnic.

Ce-i drept, nu va pot spune daca este mai buna decat restul produselor incercate de mine, deoarece, a devenit o obsesie pentru mine crema de maini si tot timpul o am pe maini.

Ce-mi place foarte mult la ea si are diferit de restul cremelor, este mirosul, datorita uleiului de catina (cred eu) are acelasi miros cu al cremei de fata.

Culoare este una usor galbuie, consistenta foarte densa, usor untoasa, dar cu toate astea se absoarbe foarte usor in piele, nu pateaza, nu incarca pielea si creeaza o pelicula protectoare.

Ambalaj din plastic, foarte usor de utilizat, cantitate 100 ml, pret 8 - 9 lei.
Se gaseste in farmacii, plafar sau pe site-ul Cosmetic Plant.

Voi ce produse Cosmetic Plant folositi? Ce parere aveti despre ele?

12 comentarii:

  1. Am avut o crema pt decolteu si gat de la ei si am fost multumita:) Mirosul nu mi-a placut:P,dar asta difera de la persoana la persoana:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Claudia, nu stiam ca au o crema pentru gat si decolteu; o voi cauta; decolteul meu o cere!:)) :*

      Ștergere
  2. parerea ca devin tot mai bune pe zi ce trece !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) sa stii, sunt destul de bune si au preturi foarte avantajoase

      Ștergere
  3. produsele Cosmetic Plant. sint foarte bune

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut mult crema asta; la un moment dat, o voi recumpara!
    Mai folosesc samponul cu nuc si rozmarin de la ei - foarte multumita si de acela!
    Cremele de fata/ochi nu mi-au priit!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai eu cred ca in viitoarul apropiat voi ramane tot cu ea

      Ștergere
  5. cred ca am folosit o si eu e chiar buna imi placea

    RăspundețiȘtergere
  6. Am avut-o si eu acum ceva timp. Mi-a placut! :) Chiar parca ii mai simt si mirosul.

    RăspundețiȘtergere