14 iunie 2013

Dansul in lumea celor mici

Odata ce ai intrat in contact cu el nu mai scapi. Dansul, practicat de la o varsta foarte frageda poate influienta foarte mult viata copilului atat in copilarie cat si la maturitate.

Dansul este o arta, o lume a magiei care pune stapanire pe mintea, corpul si sufletul tau. Inca de mici, copiii trebuie indrumati spre o cale, un drum, un viitor dar totodata si o dorinta. Cursurile de dans sunt concepute pentru a forma dansatori de la cele mai fragede varste iar noi, ca parinti, trebuie sa ne sprijinim copii in orice situatii.

Prin dans iti exteriorizezi emotiile si te incarci cu energie iar bucuria iti inunda sufeltul. Dansul este o parte foarte importanta in cultura umana iar odata cu schimbarea acesteia se schimba si dansul.

Prin dans vedem lumea altfel, putem exprima ceea ce nu putem prin cuvinte, este o activitate foarte complexa si placuta, visatoare si datatoare de sperante.


Asa cum spuneam si intr-o postare anterioara, fetita mea tinde spre balet iar eu vreau s-o sprijin si s-o ajut cu orice e posibil pentru as indeplini visul. Stiu ca va fi greu, ca orice inceput, dar eu voi fi stalpul ei, ca sa zic asa si mai stiu si ca-i va place si se va descurca de minune.

Pentru mine, dansuri copii este o adevarata sursa de inspiratie si informatie. Aici am gasit toate informatiile necesare pentru pregatirea atat a copilului cat si a mea.

Acum, cel mai mult imi doresc s-o pot vedea ca in imaginea de mai sus, s-o vad fericita si implinita...atat cat se poate la varsta ei :). Stiu ca-i o alegere buna pentru ea iar aceasta activitate ii va influineta viata si-si va creea propriul ei drum cu propriile ei forte si picioare.

Eu stiu ce vreau si ce-mi doresc pentru copilul meu. Tu ce-ti doresti pentru copilul tau?

5 comentarii:

  1. Cat de frumos este articolul!Si eu imi doresc sa imi dau copiii la cursuri de dans, de pictura sau de studiu al unui instrument muzical...vreau sa ii ajut sa se recreeze si in acelasi timp sa fie productivi, in functie de preferintele lor :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, cred ca orice parinte vrea tot ce-i mai bun pt copilul lui

      Ștergere
  2. Ce frumos! Și eu vroiam să fac balet! :(

    RăspundețiȘtergere