5 iunie 2013

Favoritele lui mai

Anul acesta n-am facut nici o postare de genul, asa ca era timpul.
Si ca sa n-o lungesc cu vorba si sa trec direct la subiect, mai jos va las o mini prezentare a produselor care mie mi-au placut cel mai mult in luna mai.
  • sa incepem cu produsele pentru par; samponul si balsamul Head & Shouldres le-am redescoperit dupa cativa ani bune, nu vreau sa exagerez dar cred ca n-am mai folosit acesta firma de circa 9-10 ani dar ele au acesi calitate ca si inainte;
  • pentru corp, luna acesta am folosit gelul de dus L`occitane care este defapt un ulei si sunt foarte multumita de el, in curand un review mai detaliat;
  • tot din capitolul produse pentru corp am folosit si crema de corp I love lemons & limes v-am vorbit despre ea aici;
  • gelul anticelulitic Dr. Soleil vi l-am prezentat aici;
  • crema de maini Cosmetic Plant, si pentru ea va urma un review;
  • parfumul Oriflame Pretty Swan care din pacate zilele trecute mi sa terminat;



  • la capitolul oje as fi putut sa aleg 50 dar m-am limitat doar la cele care le-am folosit mai des luna ce-a trecut si anume: Rimmel lemon drop o puteti vedea aici, China Glaze fast track o puteti vedea aici, Flormar 39 si Flormar 423 le puteti vedea aici si aici;
  • lacurile cu sclipici Avon gold flecked si silver plated le puteti vedea aici si aici;
  • si lacul de unghii 3 in 1 Astor;



Cam astea sunt favoritele lui mai.
Voi ce produs/e preferate ati avut in ultimul timp?

6 comentarii:

  1. Mi-ar placea si mie o oja pe galben pal :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este foarte frumoasa si mi-am dorit-o de cum am vazut-o

      Ștergere
  2. IMI PLACE OJA CU SCLIPICI ARATA SUPER

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sclipiciul sclipici de la avon sau china glaze?

      Ștergere
  3. Am si eu crema de corp de la I love...,insa miroase asa de bine incat am decis sa o folosesc pe post de crema de maini :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu o folosesc pe tot corpul, miroase ca si cum m-as fi dat cu parfum

      Ștergere