11 iunie 2013

Haideti sa dansam

 Nimanui nu-i pasa daca nu stii sa dansezi bine. Doar ridica-te si danseaza. (Dave Barry)

In primul rand, ce stim despre dans? Stim ca dansul a existat inca din timpurile primitive iar pe parcurs a evoluat, s-a dezvoltat incat de la dansurile rituale in jurul focului a ajund la gangnam style (dar ca sa fac o paranteza, nu este prea mare diferenta intre dans primitiv si gangnam style).

Pe langa faptul ca imi doresc enorm de mult sa pot canta la pian, de cand ma stiu mi-a placut intodeauna sa dansez (desi nu prea ma pricep :)) ) in special tango, salsa, vals, cha cha, samba etc.

Iar acum ca am copil (de cinci ani jumate) imi doresc pentru ea tot ceea ce eu nu am putut avea si n-am putut face. Prin ea, prin visele si dorintele ei pot spune ca acum, in sfarsit mi le pot indelini si eu. Iar prima dorinta pe lista, este dansul si culmea ea vrea sa devina balerina, nu-i asa ca-i dragut, sa vezi niste mici omuleti pe o scena imensa dansand Lacul Lebedelor?


Sincera sa fiu, pe mine nu ma atrage deloc baletul si asa cum spuneam mai sus as opta pentru alt gen de dans. Si ce poate fi mai simplu si la indemana oricui decat o scoala de dans, aici se organizeaza cursuri de dans atat pentru adulti cat si pentru copii (spre fericirea mea).

Cel mai mult mi-e teama de ridicol, binenteles ca la inceput va fi greu pentru toata lumea, toti stangaci, impiedicandu-se unul de celalalt, emotii, timiditate...dar vom ramane surprinsi de noi insine dupa o vreme de practicat acest sport.

Un curs de dans poate aduce un puls in viata ta, te poate scapa de stres, de plictiseala si ceea ce e cel mai important cu siguranta te poate scapa si de oboseala acumulata pe timpul serviciului.

Dansul este un mod de recreere si comunicare, socializare iar cu ajutorul lui ne putem corecta si comportamentul. 

Tie ce stil de dans iti place?

4 comentarii:

  1. Mie imi place sa dansez , mi-ar place si niste cursuri ...dar timpul e dusmanul meu

    RăspundețiȘtergere
  2. i-mi place dansul sa-l privesc. din pacate picioarele mele nu-s prea sanatoase sa-mi permita practicarea dansului

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place dansul dar am probleme de sanatate si nu pot sa-l practic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dansul, dansul... ar trebui sa fie normal la orice varsta.

    RăspundețiȘtergere