28 iunie 2013

Indrazneste...cu OnlineBijoux

Amintirile frumoase sunt bijuterii pierdute. (Paul Valery)

Bijuteriile...bijuteriile au aparut inca din epoca de piatra iar pana in zilele noastre au crescut exceptional in popularitate, diversitate si cantitate ca sa sun asa. Acestea sunt purtate in special de femei din diferite motive nu doar pentru infrumusetare.

Dintotdeauna mi-au placut bijuteriile, fie ele din aur, argint sau...tinichea, iar ca sa fim seriosi tinicheaua e la mare cautare in zilele noastre. Daaar nu despre asta vreau sa va vorbesc ci despre un magazin online de unde se pot comercializa bijuterii en gross de calitate la preturi rezonabile.

Am avut o perioada in care toate bijuteriile mele erau numai din argint, incepand de la un banal inel pana la seturi intregi formate din cerceii, bratari, lantisoare etc...eram pur si simplu inebunita. Apoi a urmat o pauza :)) iar acum, din nou am inceput sa fac o mica pasiune pentru bijuteriile din argint.

Ce mi-a atras cel mai mult atentia din categoria bijuterii fashion au fost binenteles cele din argint iar mai jos aveti in imagine un minunat mini set, ca sa sun asa, format din inel plus cerceii cu marcasite onix.


Pe langa bijuteriile din argint, pe site-ul OnlineBijoux mai puteti gasi si o gama variata de bijuterii placate cu aur, ceasuri, bijuterii fashion, pe toate gusturile si pentru toate buzunarele. Acestea au o caliate foarte buna, recunoascuta pe plan international. Sunt produse de marca iar valoarea lor este certificata de normele internationale.

Este o adevarata placere sa "rasfoiesc" siteul OnlineBijoux iar cu acesta ocazie va invit si pe voi s-o faceti si va astept cu comentarii despre produsul sau produsele preferate.

Un comentariu:

  1. cat de frumos este setul!
    Am vazut pe onlinebijoux zilele astea un set frumos foc ce seamana cu bijuteriile purtate de sotiile lui Suleyman :))
    Dar foarte faine si colorate de mama mama..

    RăspundețiȘtergere