6 iunie 2013

O cutie speciala de bijuterii

Dintodeauna am invidiat-o pe verisoara mea pentru un singur lucru: mama ei era foarte cocheta si-i placea foarte mult bijuteriile,iar locul acestor bijuterii pentru depozitare era binenteles o cutie speciala pentru bijuterii.
Era o cutie stil vintage cu imaginii ale fetelor din ani 20 pe un fond albastru din lac. Era o adevarata comoara atat cutia in sine cat si ce se afla inauntrul ei.

Au trecut mai bine de douazeci de ani de cand am vazut pentru prima data acea cutie si a rezistat eroic pana in ziua de azi iar de cate ori am ocazia sa merg in vizita nu ezit niciodata s-o admir si s-o ating.


Binenteles ca n-am cum sa mai gasesc o cutie identica sau macar asemanatoare dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma dau batuta, mai ales ca in ultima vreme vechea mea cutiuta de bijuterii 
a devenit neincapatoare si parca pur si simplu cere una noua :))

Dar din fericire, pentru mine si pentru voi, cele care sunteti in cautarea unei cutii de bijuterii, de curand am descoperit un site minunat cu variate si diverse produse si preturi pentru toate buzunarele.

Binenteles ca n-am stat prea mult pe ganduri si am dat imediat o cautare dupa cutiile de bijuterii. Mi-a fost destul de greu sa aleg doar una singura din multele modele disponibile pe site dar intr-un final 
am optat pentru o minunata cutie de bijuterii din lemn.

Este destul de incapatoare pentru nevoile mele, masurand 22 cm pe 12 cm, cu doua sertare mici iar unul mai mare desupra lor. Are interiorul captusit cu panza roz si pe capac are prevazuta o oglinda.

Stiu ca acum bijuteriile mele isi vor gasi locul si le voi gasi si eu mult mai repede intr-un singur loc, nu v-a mai trebui sa folosesc mai multe cutii, saculeti sau diverse pungulite pentru pastrare lor.

Dupa alegerea facuta simt ca invidia care o aveam odata incepe sa dispara incet, incet iar asta, nu pot sa spun decat ca este un lucru bun.

4 comentarii:

  1. Foarte frumoasa atat povestea cat si cutiuta, eu intotdeauna am vrut din aia gen dulapior, mai mare si cu usite care se deschis :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa e!!! Am si intrat pe site :)

    http://simonasbeautyworld.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Cate lucrusoare interesante!Multu pentru link si sa te bucuri de casetuta (asteptam poze cu bijuurile instalate in noua lor casa :D )

    RăspundețiȘtergere
  4. vai ce draguta e cutia ,am si eu nevoie de una

    RăspundețiȘtergere