31 iulie 2013

Colaborare: Gradient

Asta-i a doua incercare de grandient si deja ma apucase nervi. Pe prima n-am cum sa vi-o arata pentru ca nici macar eu nu ma puteam uita la ea :)) facusem o alta combinatie de trei culori si-mi dadea impresia ca-s lovita cu ciocanul peste degete. 
Drept sa spun nici cea de mai jos nu-i prea stralucita dar are un pic mai mult de decenta in ea, asa ca vizionare placuta :D





Haideti sa vedem ce au realizat si restul fetelor care au participat la aceasta colaborare:


5 comentarii:

  1. ca niste bombonele! tare dragalase unghiutele tale :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce culori frumoase ai ales ! Eu am incercat de vreo 2 ori gradient si nu mi-a placut ce a iesit.Dar nu ma las :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place cum arata, un gradient subtil dar de efect! Culorile sunt tare frumoase.

    RăspundețiȘtergere