8 iulie 2013

Nails wedding

Sambata trecuta am participat la un eveniment foarte important din viata unor prieteni, adica la o nunta.
Nu am toata garderoba pentru a vi-o arata deoarce nu am inca pozele dar vreau sa va arat manichiura si pedichiura plus cateva accesorii.






Pentru mani am folosit Peggy Sage si Golden Rose 102 care este absolut divina iar pentru pedi am folosit Pastel 07.

Iar mai jos aveti cateva bratarici care le-am purtat si sunt facute de mine, sper sa va placa.
Am si la vanzare, daca doriti sa aruncati o privire le gasiti aici.



O saptamana asa cum va doriti!

4 comentarii:

  1. Imi place manichiura mult! Si bratarile si mai mult. Cele negre sunt preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, cat de frumos e rosul!!! Il ador! Lacul cu sclipici se vede foooooarte bine!

    RăspundețiȘtergere