10 august 2013

Colaborare: Inspired by a tutorial

Saptamana asta am optat pentru ceva diferit...binenteles alb negru :)) va rog sa nu ma injurati, chiar nu o fac intentionat, pur si simplu asa s-a nimerit.

Lasand asta la o parte, astazi avem penultima colaborare din cele 31 cate au fost...multe au fost putine au ramas.
Inspiratia tutorialului care l-am ales a fost cel al Cameliei si originalul il puteti vedea aici iar modelul meu il puteti vedea mai jos si binenteles ca mie nu mi-a iesit ca al ei, Cami este o fata foarte talentata si rabdatoare binenteles si cu niste unghii de invidiat.





Daca va placut modelul meu haideti sa aruncam o privire si blogurile celorlalte sa vedem ce au realizat restul fetelor:

12 comentarii:

  1. Ce zici mie imi place cum ti-a iesit :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-a iesit dragut! :)
    Eu sunt un mare dezastru cand vine vorba de trandafiri...

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac mult, sunt frumoase tare :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos modelul si arata bine pe unghiutele tale! kisses, G

    RăspundețiȘtergere
  5. arata frumos, sunt tare delicate :).

    RăspundețiȘtergere
  6. wow, multumesc pentru reclama, ma bucr sa vad ca uneori sunt o sursa de inspiratie :)
    ti-au iesit foarte frumoase :X

    RăspundețiȘtergere
  7. arata foarte bine... :)
    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere