23 septembrie 2013

Beautiful dresses

Salutare...
Desi a trecut vara iar toamna incepe (sau mai corect spus ar fi "a inceput deja") sa-si intre in drepturi, azi vreau sa va prezint doua din-tre rochitele achizitionate pe site-ul Dy Fashion.

Sunt doua rochite foarte frumoase si foarte potrivite pentru vara iar atat material cat si croiala sunt de calitate. Cel mai mult imi place prima, deoarece merge atat casual cat si la un eveniment mai deosebit. 

Va las cu pozele si astept pareri in sectiunea comentarii.







Pentru mai multe modele nu ezitati sa vizitati site-ul Dy Fashion.

Pana data viitoare va pupacesc si va doresc o saptamana extraordinara.

13 comentarii:

  1. cea portocalie este foarte frumoasa! sa le porti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt frumoase ambele, dar a doua imi place mai mult. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. prima e foarte frumoasa :X

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Prima e tare frumoasa!
    Sa le porti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu pe cea portocalie mi-am dorit-o insa mi-ai luat-o inainte tu :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie tot prima imi place :D
    Chiar e foarte draguta, culoare, "grafica", iti sta bine, sa le porti sanatoasa!

    Pup!

    RăspundețiȘtergere