20 septembrie 2013

Colier a la Miniona

Doamne, de cand imi doream si eu un asemenea accesoriu...numai eu stiu :))
Drept sa spun, pana acum ceva timp nu ma puteam vedea cu asa ceva la gat, si nici acum nu prea ma vad bine :)), uneori am zile in care nu ma atrage nici un fel de model de lan, lantisor, colier sau margele,
dar am si zile in care pur si simplu le ador si simt ca as putea sa port orice chiar si la un trening.

Azi vreau sa va arat ce mi-am achizitionat eu de pe pagina de facebook Miniona Si Accesoriile, un minunat colier din zale argintii, foarte chic si foarte la moda.






Ce spuneti de el, va place?

Care sunt accesoriile voastre preferate?

5 comentarii:

  1. E foarte dragut si mie imi plac mult colierele de genul. Sa-l porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. E dragut, cand te saturi de el poti sa adaugi snururi divers colorate pentru o noua fata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Te invit pe tine şi pe cititoarele tale la primul meu giveaway: http://damirapetrean.blogspot.ro/2013/09/my-first-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere