10 septembrie 2013

NOTD: Flower power

Chiar daca vara a trecut (numai Dumnezeu stie cum, ca eu nu stiu) tot nu ma pot lasa de flori, floricele si culori specifice acesteia.

Azi am ales sa port o mani florareasa si pastelata :)) si sper sa va placa si voua.






Produsele folosite in realizarea aceste manichiuri:
>base coat 3 in 1 Astor
>424 Flormar
>04 Classics Premium
>looking glass SpaRitual
>spray pentru uscare rapida Avon.

Voi ce purtati azi pe unghii?

P.S. Flormarul asta 424 este de fapt verde dar din pacate se vede albastru (bleu).

7 comentarii:

  1. cat de dragalasa si frumoasa este :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce adorabila este manichura. Floricelele si combinatia de culori sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragalasa!
    Imi place ca gasesc la tine si manichiuri realizate pe unghii scurte.
    Eu port Max Factor Odyssey Blue, o oja care te pacaleste: pare duocroma in sticla, albastru-mov. Pe unghii e albastra si atat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Modelul meu preferat!Imi place mult cum ti-au iesit floricelele!

    RăspundețiȘtergere