5 septembrie 2013

NOTD: Golden Rose Rich Color

Parca a trecut o vesnicie de cand nu am mai scris o postare, in ultima vreme am fost destul de ocupata si nu am putut da blogului atentie nici cinci minute. Astazi revin cu o postare noua, cu o manichiura noua si cu o oja noua.

Mai jos vedeti cu ce ma laud si va rog sa-mi scuzati calitatea pozelor, abia acum am reusit sa le vad si eu deoarece tocmai ce le-am descarcat in laptop si este prea tarziu pentru o alta "sesiune" de fototografii, poate alta data cu alta ocazie vi-o pot prezenta mai bine :)





Nuanta folosita este Golden Rose 43 iar pe degetul inelar al folosit Golden Rose Jolly Jewels 102 care a dat pur si simplu o nota de elganta manichiurii.

Sper sa va placa si pana data viitoare va pup si va doresc numai bine.

7 comentarii:

  1. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think

    maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry
    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry
    black tahitian pearl

    Keep in touch,best wish for you.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai ce mi-am luat si eu JollyJewels si le ador!Sper sa imi fac si eu un model ca al tau curand pentru ca e perfect :)

    RăspundețiȘtergere