24 septembrie 2013

O noua pereche de sandale ♥

Sambata am mers la o nunta si binenteles am avut placerea si confortul de a purta noile mele sandalele achizitionate de pe Kurtmann.ro.
Nu va mai spun ca am fost admirata toata noaptea datorita lor si ca m-am simtit extraordinar purtandu-le.

Banuiesc ca le-ati mai admirat pe diverse bloguri dar cu toate astea as dori sa le admirati si pe blogul meu si sa va spuneti parerile despre ele.






Si o poza bonus, ca sa spun asa, cu machiajul purtat. Voi face o postare separat, cu mai multe poze si cateva cuvinte despre produsele folosite.


23 de comentarii:

  1. Foarte frumoase sandalele :) Le-am admirat si la Raluca. Observ ca au cucerit multa lume

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt tare frumusele.. :D
    pupici!
    http://cherryqueendee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase sandalutele. Sunt perfecte pentru un eveniment deoarece nu au tocul mare si nu ne trezim cu dureri de picioare inainte de ora 12 :-)) . Sa le folosesti sanatoasa :-*

    www.daliacighir.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe sandalele astea, pacat ca n-am apucat sa le port prea mult anul acesta :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt tare dragute, tocul nu e mare iar culoarea e versatila. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase sandalele! Sa le porti sanatoasa!:)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  7. is tare faine sandalutele astea , m-au cucerit si pe mine

    RăspundețiȘtergere
  8. eu le iubesc :)) pentru ca am si eu o pereche :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos e machiajul :X iti sta bine cu el :*

    http://shoeper-women.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumusele sunt <3 si tu esti o draguta :*

    didiibeauty.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei, ai aratat foarte bine! Iar sandalele sunt foarte frumoase, chiar imi plac!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt frumoase sandalele astea, acum le vreau si eu! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Suspin si mi-e ciuda ca nu au tocul mai mic :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumoase sunt :X


    Te pup.

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt superbe.
    Sa le porti cu placere.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. superbe :X le-am admirat si la Raluca, parca :X

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt foarte frumoase. Sa le porti cu placere! Pupici.

    RăspundețiȘtergere