25 septembrie 2013

Sweet dresses ♥

Va spuneam intr-un articol anterior ca sambata trecuta am mers la o nunta, imi plac foarte mult nuntile, sau orice eveniment de genu, unde pot profita de ocazie si ma pot rasfata putin :D. Imi place sa merg la coafor, la manichiura/pedichiura, machiaj sau oriunde altundeva unde pentru a face mici schimbari.

Pe langa toate aceste pregatiri avem nevoie si de o rochie pe masura si azi vreau sa va prezint cateva modele cu care eu as "defila" cu cea mai mare placere. Sa incepem cu rochiile de bal care sunt fooarte potrivite si pentru nunti.
Fara doar si poate, cu un model ca cel de mai jos, nu ai cum sa treci neobservata, vei atrage toate privirile si vei fi admirata toata seara.



Pe langa cele de bal, mai putem gasi rochii potrivite pentru nunta si in categoria rochii angro. Ce am gasit eu foarte interesant si elegant, este modelul de mai jos. Dantela, roz pal, 3/4, sexy si in acelasi timp decenta, ce poti sa-ti doresti mai mult? 


La capitolul rochii de mireasa, visul "unei nopti de vara" :)) glumeam, visul meu era ca in ziua nuntii mele sa port o rochie tip sirena, ei bine n-am putut deoarece eram insarcinata iar daca as mai face inca o data nunta, cu siguranta, categoric si binenteles as optat pentru un model ca cele de mai jos.


Daca v-am starnit curiozitatea, va rog accesati site-ul eFoxcity pentru mai multe modele si detalii.

16 comentarii:

  1. toate sunt foarte frumoase. :)
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Penultima e deosebita :X

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Rochia rosie imi place foarte mult. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Rochia neagra e superba! Exact ce as purta la un eveniment deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  5. rochiile acelea de bal sunt... wow :X superbe :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Rochia din dantela roz pal m-a cucerit total! <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Rochia rosie e superba!

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu port rochii lungi dar cea neagra e superba! Cea din dantela e preferata mea <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumoase suuunt ! <3

    didiibeauty.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere