25 septembrie 2013

The online fashion store



Zilele astea am tot "rasfoit" internetul in cautarea a noi site-uri fashion si am dat peste un site foarte interesant cu o gama variata de produse incepand de la pantofi dama pana la accesorii pentru telefoane si sepci.


Din sectiunea rochii de seara, eu personal, as opta pentru aceasta minunata rochie, care imi pare putin in stil vintage, am dreptate?


Iar la categoria bluze dama am ramas inca nehotarata, nu ma pot decide intre cele doua modele de mai jos care mi se par foarte potrivite pentru aceasta perioada si cred ca voi avea nevoie de putin ajutor din partea voastra: stanga sau dreapta?



Pentru mai multe modele si detalii, va rog accesati site-ul Ruby Fasion.ro.



10 comentarii:

  1. Nu te pot ajuta cu bluzele, imi plac amandoua :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Rochita e asa cute! <3
    Imi plac ambele bluzite.

    RăspundețiȘtergere
  3. Rochita e preferata mea!
    Pup!

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Pantofii sunt superbi! Vreau si eu :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult de tot rochita aia!E exact stilul meu!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Rochita e asa draguta si bluzele ambele sunt frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Stanga stanga :X


    Te pup.

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere