26 septembrie 2013

Tus de ochi lichid Inglot (review)

Este prima data cand folosesc acest produs, desi il am de cateva luni bune. Pur si simplu nu am avut ocazia, pana acum cateva zile. Din start va spun ca este cel mai rezistent tus din cate am incercat, cel mai pigmentat si cel mai usor de aplicat. L-am folosit in combinatie cu paleta Fraulein 120 culori.

Ce mi-a iesit (de fapt ce i-a iesit Danielei, o prietena foarte talentata si priceputa intr-ale machiajului) vedeti mai jos.







Se poate achizitiona de pe site-ul INGLOT Romania, si este disponibil in 10 nuante in cantitate de 4 ml la pret de 40 lei, destul de ieftin avand in vedere calitatea.

Eu sper sa va placa si va astept cu comentarii pro sau contra.

13 comentarii:

  1. super machiajul :X din pacate eu nu agreez tusul, folosesc doar creion :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos machiajul si se merita sa cumperi un tus bun, decat sa te complici cu unul necalitativ

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau si eu dar e mov. <3
    Sa il folosesti cu placere in continuare.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine si are un pret foarte bun. Ti-a iesit foarte bine machiajul si ti se potriveste. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu imi doresc tusul asta de mult, deocamdata il am pe cel de la Farmasi.

    Te pup.

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. vreau si eu inglot <3 nice make-up!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos este machiajul <3 si eu ador tusurile :D

    didiibeauty.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. ti se potriveste machiajul! bravo,

    Te astept la mine pe noul blog (relansat) sa participi la Concursul ALDO!

    http://rockandroses.ro/aldo-shoe-of-the-season-concurs/

    Pupici, Silvia

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce fain te-a machiat! Si pe mine ma tenteaza demult tusurile colorate, cred ca as incerca :D

    Cateva clickuri aici pls: http://diana.doubleweb.ro/sheinside/

    RăspundețiȘtergere
  10. n-am folosit produse inglot insa tusul pare super

    RăspundețiȘtergere