31 octombrie 2013

Jerseu Piazza Italia (Kurtmann)






Saptamanile trecute am primit coletul cu produsele comandate pe site-ul Kurtmann.ro iar pe aceasta cale le multumesc foarte mult pentru promtitudine si seriozitate.

Pe langa acest jerseu de culoare gri, foarte calitativ si la un pret destul de accesibil am comandat si pantalonii pentru toamna pe care vi i-am aratat intr-o postare anterioara, pentru fetita mea :D

Daca sunteti interesate de produse pentru sotii/iubitii/prietenii vostrii, le puteti vedea si binenteles comanda in categoria pentru barbati.

Ce parere aveti despre acest produs?
Cunoaseti site-ul Kurtmann, ce produse ati achizitionat de pe acest site?

12 comentarii:

  1. Imi place.
    Trebuie sa caut si eu ceva pentru prietenul meu. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ii sta super :) Din pacate pentru prietenul meu nu gasesc marimi :(

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place foarte mult ideea de fermuar intr-o parte!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu fermoarul asa cu siguranta ar fi pe placul unuia dintre cumnati :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata tare bine, tre sa ma uit si eu pentru prietenul meu, sa ii fac o surpriza ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt asa egoista, am si uitat ca sunt si haine de barbati acolo :)) Thanks for reminding me :P

    RăspundețiȘtergere
  7. frumos :D si eu i-am luat un jerseu sotului :D

    RăspundețiȘtergere
  8. N-am stiut de Kurtmann pana acum, but I definitely will check it out! :D

    Numai bine,
    Costin M

    RăspundețiȘtergere