9 octombrie 2013

NOTD: Miracle Colors

Azi am pentru voi o nuanta tomnatica, foarte potrivita pentru perioada in care ne aflam.
Am ceva timp de cand nu am mai postat un notd asa ca azi, singura nuanta la care m-am gandit a fost cea de jos. Sper sa va placa si astept comentariile voastre.






Oja, dupa cum se si vede este Flormar, numarul U32, un caramiziu placut, cu particule fine aurii iar pe inelar am folosit SpaRitual Conduit  unde o puteti vedea si aici.

Pana data viitoare, va pup si va doresc o saptamana linistita.

18 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. eh, nu prea sunt multumita de ele, dar le mai arat si eu din cand in cand :))

      Ștergere
  2. Foarte frumos! Am si eu nuanta asta de la Flormar insa nu am apucat sa o port in aceasta toamna inca. Ghici cine isi schimba manichiura deseara??? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumoasa e oja Flormar, trebuie sa ma uit dupa ea prin magazine. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar te rog, este foarte potrivita pt toamna.

      Ștergere
  4. Culorile sunt superbe! Mai ales cea inchisa. Si culmea ca nu am niciuna din ele. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, flormarul ar trebui neaparat sa-l ai :))

      Ștergere
  5. E foarte frumoasa si potrivita sezonului :) Si eu am folosit-o in ultima manichiura :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place combinatia! Eu am rosu inchis cu galben solar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmm, cred ca voi incerca si eu ceva asemanator data viitoare.

      Ștergere
  7. Superbissima manichiura, nu ma satur privind-o!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  8. Ador colectia Miracle Colors! Frumoasa manichiura!

    RăspundețiȘtergere