13 octombrie 2013

Pantaloni pentru toamna

Azi am mers la cinema, se difuza TinkerBell si comoara pierduta, binenteles ca era a nu stiu cata oara cand il vedeam dar chiar si asa nu aveam cum sa ratez o "ieseala" cu fi-mea :)) si plus de asta ador sa merg la cinema, ador ecranul ala imens si in special sunetul :))

Tot astazi am innoit si Pantalonii Lefties Amiens Light Pink achizitionati de pe Kurtman.ro. Dupa cum se si vede sunt putin cam mari pentru ea dar mai bine mai mari decat mai mici.
Materialul este foarte calitativ si ce este cel mai important sunt foarte flexibili si comozi.

Va las cu pozele si astept pareriile voastre.






Daca aveti copii si v-am atras atentia, vizitati sectiunea destinata copiilor.

22 de comentarii:

  1. Iiii ce scumpica e ea si cum pozeaza :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, ehe pai cum sa nu pozeze, ce-i mai place :))

      Ștergere
  2. ce dulcica e, ce crezi imi place paltonasul ei :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, si eu mi-as dori un asa palton pt mine :))

      Ștergere
  3. ce fetita frumoasa si ce pantalonasi draguti <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat este de draguta! <3
    Mai fa acest gen de posturi :*

    RăspundețiȘtergere
  5. E tare draguta si imi place culoarea pantalonilor :)

    RăspundețiȘtergere