6 noiembrie 2013

NOTD: Golden Rose Holiday







Ei bine, iata ca mi-a venit si mie randul sa ma laud cu prima mea oja texturata Golden Rose Holiday 58. In urma cu cateva zile cei de la Golden Rose Romania au avut placerea de a-mi trimite trei oje pentru testare iar pe aceasta cale tin sa le multumesc foarte foarte mult, mi-au facut o surpriza extrem de placuta :D

Cateva cuvinte despre oja, este o nuanta de toamna, cu mici particule aurii, uscare rapida, finisare perfecta si pret destul de acceptabil, 12 lei.

Daca sunteti interesate de mai multe nuante, vizitati site-ul Cosmania.ro.

Ce spuneti de aceasta nuanta? Voi folositi oje Golden Rose?

14 comentarii:

  1. superba culoarea, ma tenteaza si pe mine sa imi comand ceva...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tare mult cum se vede pe unghii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte frumoasa oja!!!Am si eu doua oje de acest gen si le ador!Sunt super interesante texturile lor :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Pana la urma, o sa-mi puna capac nuanta aceasta, o voi cumpara ca teleghidata. :D E prea frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. e superba saptamana viitoare o folosesc shi eu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Este cea mai reusita oja din colectia asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasa oja.Poate o sa mi-o achizitionez si eu.
    Tocmai ce ti-am descoperit blogul,am trecut in revista mai multe pagini.Foarte frumoasa munca ta de aici.Followed.
    http://lifeontheheels.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere