19 noiembrie 2013

Sweet november





De curand am primit comanda mult asteptata de pe site-ul Sheinside. O minunata haina din stofa, de culoare rosu inchis cu maneci din piele, negre.

Imi place enorm de mult, este foarte calitativa, lucrata extrordinar de bine, iar despre material...ce sa spun, am numai cuvinte de lauda la adresa ei. 
Si ca sa explic titlu, presimt ca voi avea un dulce noiembrie (atat cat a mai ramas din el) alaturi de ea :))

Daca va place acest model de haina va rog vizitati site-ul Sheinside unde puteti gasi mai multe modele, marimi si culori.

Ce spuneti de ea? Va place? Va astept cu pareri.

P.S. scuzati-mi calitatea pozeler dar afara ploua si este atat de intunecat incat zici ca-i trecut de ora 19 :(

9 comentarii:

  1. Este foarte, foarte, foarte frumoasa jacheta ta.
    Sa o port cu placere. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte bine arata jacheta!
    manecile din piele fac super impresie:)

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa e! Iti sta bine cu ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, ea este mult mai frumoasa in realitate, imi pare foarte rau ca n-am putu sa i-o redau atat de bine :(

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. multumesc, sunt foarte bucuroasa ca in sfarsit am intrat in posesia ei :)

      Ștergere