20 noiembrie 2013

Wishlist Foymall

Azi vreau sa vorbim despre coliere, multe coliere, mari, mici, cu pietre, fara pietre, argintii sau aurii. De curand am descoperit magazinul online de bijurerii, dar nu numai, Foymall.

As vrea sa va arat in primul rand bijuteriile deoarece ele mi-au atras cel mai mult atentia, in special colierele :) sunt minunate, sunt diversificate si au preturi pentru toate buzunarele.


La categoria bratari, preferata mea e cea de mai jos si o puteti gasi aici.

Iar la categoria cerceii, hmmm, aici mi-a fost destul de greu sa optez pentru o singura pereche, deoarece imi plac toate perechile de cercei, dar intr-un final i-am ales pe cei de jos, unde ii puteti gasi aici.


Ce spuneti de lista mea de dorinte? Am ales bine?
Care este bijuteria voastra preferata de pe site-ul Foymall?
Astept parerile voastre.

6 comentarii: