28 noiembrie 2013

Wishlist from Rosegal

Drept sa spun, rochita de mai jos am vazut-o acum cateva luni pe blogul unei tipe, o bloggerita foarte simpatica de nota 11 pe care o urmaresc frecvent si care mi-e tare draga. De atunci pur si simpul am visat la rochia asta, in fel si chip, cu cizme, fara cizme, cu pantofi stiletto, cu o curea in talie sau cu o geanta ca cea de mai jos si accesorii pe masura.

Ei bine rochia mult visata am gasit-o aici iar minunata geanta sau mai bine spus clutch l-am gasit aici. Nu-i asa ca sunt minunate, desi trebuie sa recunosc ca m-ar fi incantat mult mai tare una cu Marilyn Monroe, nici aceasta nu avea cum sa treaca neobservata.


Pe site mai puteti gasi si haine, haine elegante, feminine si chic, modele si imprimeuri deosebit de interesante si atragatoare.

Modelul inflorat il puteti gasi aici.


Iar modelul "ciresat" il puteti vedea aici.


De asemenea mai puteti gasi si admira pulovere, care sunt la mare cautare in perioada asta. Mai jos aveti un mic colaj cu patru dintre preferatele mele.


Iar la categoria accesorii, as dori sa va arat ceasurile. Nu foarte multe site-uri de acest gen au in stocul lor ceasuri, asa ca la fel ca si mai sus am optat pentru patru dintre modelele mele preferate.


Care este preferatul vostru?

Vizitati site-ul Rosegal, alegeti produsul favorit si reveniti in sectiunea comentarii cu link-ul respectiv.

4 comentarii:

  1. Sa stii ca am si eu rochia aceasta, de la Zara, imprimeul din fata este un pic mai spre lateral si desi am cautat-o in mai multe magazine, nu am gasit-o cu imprimeu chiar in fata. Eu am mai scurtat-o putin , nu eram impacata cu lungimea ei si o poti vedea si aici: http://www.beautystory.ro/2013/07/ootd-little-of-asia.html. Materialul este foarte bun, nu stiu daca e la fel ca cel de pe site-ul unde ai vazut-o tu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. wow, chiar arata super, si-ti sta foarte bine cu ea. s-o porti cu mare drag.

      Ștergere
  2. Cat de frumoase sunt ceasurile <3

    RăspundețiȘtergere