11 decembrie 2013

Body Lotion Lavera (review)

Am inceput acesta postare de vre-o cateva zile. N-am reusit s-o termin deoarece am avut un sfarsit si-un inceput de saptamana groaznic :(
Azi as vrea sa-i pun capat si sa va prezint ultima mea descoperire in materie de creme de corp. Este vorba despre lotiunea de corp cu trandafiri.
Lavera = produse certificate BIO pentru ingrijire fata, corp, par si produse make-up. Garanteaza eficacitatea, compatibilitatea cu pielea si naturaletea produselor sale.

Contin 100% uleiuri vegetale, parfumuri, coloranti, conservanti naturali, substante si extracte organice. Fara silicon, parafine sau derivati din petrol.


Am renuntat la restul cremelor care le foloseam in momentul in care am inceput cu acesta crema deoarece sunt dispusa s-o golesc...zic s-o golesc pentru ca niciodata, sau foarte rar termin un produs, de obicei trec imediat la urmatorul.

Este o crema cu o textura light, usoara, foarte fresh care patrunde foarte repede in piele lasand un miros extrem de discret si placut de trandafiri. Contine ingrediente din plante obtinute din productie proprie. 


Ii dau un maaare plus mirosului. Cred ca mirosul unei creme sau orice alta lotiune de corp, fata sau maini infuienteaza foarte mult decizia in alegera unei creme. 

Produsul vine ambalat intr-un recipient din plastic in cantitate de 150 ml la pret de 41 lei.
Acest produs la fel ca si multe alte produse Lavera poate fi gasit pe site-ul Zenith.

Ati incercat produsele Lavera? Ce parere aveti despre ele?

Un comentariu:

  1. parca am avut ceva...imi pare tare cunoscuta...nu mai stiu...un balsam de buze daca nu ma insel!

    RăspundețiȘtergere