14 decembrie 2013

Cutie bijuterii La vie en rose

Azi am placerea de a va prezenta noua mea cutie de bijuterii Stackers castigata in urma cu cateva zile pe blogul Federovei iar pe aceasta cale tin sa-i multumesc atat ei cat si sponsorilor: magazinul online iLUX.ro.

A fost o adevarata surpriza si am avut si noroc deoarece nu lasasem nici o adresa de mail pentru a ma putea contacta. Intamplator am vazut pe pagina de facebook a organizatorului link-ul cu extragerea castigatorului si am actionat imediat :))

Daaar sa vorbim putin despre cutie si sa vi-o arat. Are un desgin feminin, culoare roz-moz prafuit, piele ecologica, interior din saten polka dots, masurand 25cm/18cm.



Este compusa din trei segmente, segmente pe care am avut libertatea sa le aleg eu. Am optat pentru trei segmente mari si incapatoare deoarece mi s-au parut mai practice dar si pentru ca am mai multe bijuterii masive.

Primul segment (cel de mai jos) este impartit in mai multe casute pentru bratari, cerceii si spatiu special destinat inelelor. Dupa cum se vede la capitolul inele stau foarte prost :)) trei la numar dintre care unul din argint. In casutele din partea stanga sunt cerceii, in mijloc este o brosa, in cele din partea dreapta sunt bratari si clestisori pentru par iar in spate sunt tot bratari (made by me :)) ).


Cel de-al doi-lea segment este impartit in trei, sunt tot bratari, majoritatea facute de mine, in afara de cea cu tepi si cele doua matanii din mijloc.


Iar in cel de-al trei-lea si ultimul, sunt doua bratari formate din cate alte 4-5 bratari, perle si diverse lanturi si coliere.



Este destul de incapatoare si pentru alte viitoare bijuterii. Imi place foarte mult si sincera sa fiu chiar avem nevoie de o astfel de caseta de bijuterii.

Daca sunteti in pana de ideei pentru cadourile de Craciun site-ul iLUX.ro vine in ajutorul vostru cu o gama larga de cadouri pentru femei, barbati, copii dar si accesori pentru casa.

Ce spuneti de noua mea cutie pentru bijuterii?
Este destul de incapatoare?

5 comentarii:

  1. e supera cutiuta. as avea si eu nevoie de asa ceva
    o sa arunc o privire pe site
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasă cutia ! Îmi place modelul, iar culorile sunt încântătoare. Să o folosești cu drag !
    Mi-ai stârnit interesul pentru site :) Cu siguranță mă voi uita pe el !

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte frumoasa si tentanta cutia, dragute accesoriile mai ales bratarile made by you, am vizionat si eu site-ul si am vazut cateva idei dragute pentru cadouri :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai cat de frumoasa este, nu credeam ca e chiar asa de incapatoare. Pare maricica. Imi place tare mult si ma bucur ca ai postat despre ea.
    S-o folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte draguta si foarte incapatoare! sa te bucuri de ea!

    htpp://paginidezisinoapte.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere