5 decembrie 2013

Lovely clothes ♥

Buna dragelor. Ati fost cuminti anul acesta, sau macar in ultima vreme? Se pare ca eu am fost si Mosul a venit mai devreme decat ma asteptam cu daruri multe si minunate.

Cat am asteptat eu acesta pereche de pantofi doar sa raman dezamagita la primirea lor. 
Sa nu va inchipuiti ca sunt defecti sau mai stiu eu ce, nuu, sunt chiar minunati, asa cum ma si asteptam numai ca nu corespund marimile. 
Ei sunt marimea 39 dar se potrivesc unui 38 sau poate chiar unui 37 jumate, deci in concluzie imi sunt mici. Norocul meu e ca ma alin cu geanta :)) De mult imi doream una si iata ca in sfarsit e a mea.



Atat geanta cat si pantofii ii puteti gasi pe site-ul Lovleyshoes.net, adica aici si aici.

Paltonul de mai jos, l-am purtat deja de doua ori. Imi este foarte drag si profit de orice ocazie ca sa-l pot purta. Aveam de ales intre trei nuante, negru, gri sau crem, am optat pentru crem. Mi se pare o culoare vie, feminina si foarte eleganta.





Paltonul este achizitionat de pe site-ul TBDress si puteti gasi mai multe detalii despre el aici.

Cu ce ati purta acest palton?
Dar geanta si pantofii?

6 comentarii:

  1. m-am indragostit de pantofii tai!sunt atat de vesel si frumosi:)
    iar geanta...de cand caut si eu una la fel :D
    sa le folosesti cu placere
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. Si mie imi place enorm de mult geanta si sunt tare bucuroasa ca in sfarsit o am :)

      Ștergere
  2. Cat de dragut iti sta ! Sa le porti cu mare placere !

    RăspundețiȘtergere