4 decembrie 2013

Preferatele lunii noiembrie



A venit iarna dragelor (asta in caz de nu stiati :)) ), a mai trecut o luna care a parut ca o zi si in curand va trece un an care pare ca o saptamana.

Azi vreau sa va arat cateva din preferatele lunii noiembrie, spun cateva doarece am uitat complet de produsele din baie :)) gen sampon/balsam, gel dus etc, dar le voi prezenta luna viitoare.

Dupa cum vedeti mai jos, nu sunt foarte multe. De cateva luni am renuntat la a mai achizitiona produse doar de dragul de a le avea in dulap iar multe dintre ele ajungeau fie pe la maica-mea fie la gunoi (cele care le folosisem jumatate sau chiar mai putin de jumatate si expirase).


Ca sa incep cu...ciresa de pe tort, ca sa spun asa, si aici ma refer la parfumul Gucci Guilty. Este o aroma noua pentru mine, diferita fata de restul parfumurilor cu care eram obisnuita iar pentru asta trebuie sa-i multumesc verisoarei mele pentru acest cadou minunat.

Produsele Lavera am trei la numar si anume o crema cu un miros extraordinar de trandafiri, o sa va vorbesc despre cat mai curand posibil, crema de fata o puteti vedea si aici si luciul de buze.

Singurul produs cu care mai lupt pentru salvarea unghiilor si a cuticulelor mele, un produs vegan si anume SpaRitual nail & cuticule oil. 


Crema Elmiplant este o crema destinata calcaielor crapate, deteriorate si aspre. 
Crema Naturals de la Avon este o crema de maini foarte hidratanta pentru mainile uscate cu un miros delicios de vanilie.

Luna trecuta am mai folosit si laptele demachiant si balsamul de buze Nivea. Intodeauna am un produs Nivea printre produsele de ingrijire zilnice.

Iar despre oje ce pot sa va spun? Mai bine le puteti vedea aiciaici si aici.

Si in final vin cu o veste buna pentru fanele site-ului Romwe, asa cum ne-au obisnuit puteti gasi reducerile lor aici.

Spor la cumparaturi si va doresc o saptamana cat mai fericita :)


2 comentarii:

  1. Uff acum imi amintesc cat de mult imi placea crema de la avon cu miros de vanilie...

    RăspundețiȘtergere