21 decembrie 2013

The Christmas Tag 2013


1. Preferi un brad de Craciun real sau unul sintetic?
Desi ii prefer pe cei naturali optez mereu pentru cei sintetici. De ce? Nu cred ca stiu prea bine :)) Cred ca datorita longevitatii.

2. Esti intr-o cafenea, este luna Decembrie. Ce iti comanzi?
Cred ca o ciocolata calda. Mi se pare foarte potrivita si cum nu sevesc niciodata ceai...sau cafea, ciocolata ramane cam singura optiune.

3. Care sunt culorile tale preferate pentru a decora bradul?
Cativa ani la rand am optat pentru brad alb si decoratii albastre :) iar anul acesta am ales brad verde cu devoratii argintii.

4. Preferi sa oferi sau sa primesti cadouri?
Binenteles ca prefer sa le primesc, dar totodata si sa ofer, mai ales celor mici. Bucuria lor, atunci cand deschid cadoul nu se compara cu nimic altceva 

5. Cum arata masa de Craciun traditionala pentru tine?
Cu sarmale, sarmale si iar sarmale :)) glumesc...acasa, impreuna cu familia si cei dragi, fata de masa rosie cu motive de Craciun, lumanari sau ornamente si binenteles bucatele traditionale.

6. Cum iti place sa te imbraci in ziua de Craciun?
Daca stau acasa aleg ceva comod, gen colant+bluza/pulover iar daca sunt in deplasare cred ca as opta pentru o rochie+cizme.

7. Care este melodia ta de Craciun preferata?
Am mai multe. In fiecare an ascult acelasi CD pe repeat dar daca ar fi sa aleg doar una as alege Galbena gutuie.

8. Care este filmul tau de Craciun preferat?
Desi nu l-am mai vazut de mult timp preferatul meu este Borrowed Hearts (1997) si chiar vi-l recomanda, merita vazut.

9. Obisnuiesti sa deschizi cadourile inainte sau dupa masa de Craciun?
Inainte binenteles:)). Nu vad ce rost mai are sa astept atatea ore. De multe ori le deschidem chiar in Ajun.

Acest tag l-am preluat de la Allesandra si va invit si pe voi sa-l preluati, numai daca doriti, desi mi-ar face mare placere sa-l vad si-n varianta voastra.

10 comentarii:

  1. foarte dragut tag-ul.. :)
    daca am timp.. il preiau si eu :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc si mi-ar face mare placere sa-l preiei :)

      Ștergere
  2. Dragut tag, l-am preluat si eu!
    Multumesc! :)

    http://happyminibug.blogspot.ro/2013/12/christmas-tag.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow great post.I love your pics.
    Follow each other?? GFC and Bloglovin.
    Do follow and i'll will follow you right back! ^_^
    http://icynosure.blogspot.in/

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ai preluat si tu tag-ul :) :* :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Farte draguuutz! si de sezon! O sa preiau si eu tag-ul!
    http://paginidezisinoapte.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. l-am preluat si eu, iti multumesc mult de tot!
    http://paginidezisinoapte.blogspot.ro/2013/12/the-christmas-tag.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Lovely Christmas tree! Lucy www.tpinkcarpet.com

    RăspundețiȘtergere