17 ianuarie 2014

Herra Hair Perfume (review)

Sageco Concept este un magazin online ce comercializeaza extensii par natural. De asemenea incepand din anul 2012 este unicul reprezentant oficial in Romania al brand-ului Tangle Teezer, iar din anul 2013 si-a adaugat in portofolui, tot ca si unic reprezentant in Romania brand-ul Herra Hair Perfume.

Nu stiu voi ce rutina de ingrijire si coafare a podoabei capilare aveti, dar eu una ma tot bucur de vre-o doua-trei saptamani de un nou produs destinat ei, mai exact parfumul pentru par Herra.


Este primul meu produs de acest gen si desi am fost putin sceptica (ca sa spun asa) la inceput, am fost totodata foarte surprinsa, placut surprinsa.
Ca si note principale, in compozitia lui are extract de floarea-soarelui (floarea mea preferata), glicerina si extract de frunze de masline.

Eu il folosesc de obicei dupa spalarea si uscarea parului. Pulverizez de 2-3 ori in aer si pur si simplu imi flutur parul prin el :)) apoi il strang sub forma de coc si-l tin asa cateva ore dupa care (poate vi se pare putin exagerat) dar mirosul chiar persista iar combinatia dintre sampon/balsam si parfum capata un miros deosebit si incet, incet specific.


Dupa cum se si vede vine intr-un ambalaj foarte elegant in cantitate de 50 ml.

Eu il recomand cu toata increderea iar daca sunteti interesate de acest parfum il puteti achizitiona de pe site-ul Sageco Concept.ro la pret de 80 lei.

Voi ati incercat acest produs? Daca nu, ati fi interesate de el?

5 comentarii:

  1. interesant!
    l-am mai vazut laudat la o bloggerita :)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am folosit niciodata un asemenea produs, dar suna interesant. :)
    Un weekend grozav iti doresc!

    RăspundețiȘtergere