13 ianuarie 2014

News in my closet

Dragelor, pentru inceput va urez La Multi Ani, iar anul care tocmai a inceput sa fie plin numai de bucurii, realizari, impliniri si multa, multa sanatate...ca-i mai buna ca toate.

Astazi vreau sa va arat ce lucrusoare noi noute si-au facut loc in dulapul meu.

As vrea sa incep cu camasa animal print achizitionata de pe site-ul FOYMALL.





Este o camasa din chiffon, subtire dar nu transparenta, material si croiala foarte bune si de calitate, se aseaza foarte frumos pe corp iar marimea s-a potrivit la perfect :)

Urmatorul nou venit in dulapul meu este hainuta de la ROMWE.
Si la adresa acesteia am numai cuvinte de lauda, marimea si ea s-a potrivit destul de bine si este foarte calitativa.

Este perfecta pentru primavara iar in combinatie cu o camasa sau un tricou ar forma o tinuta reusita.






N-as putea sa spun care dintre aceste doua este preferata mea. Binenteles ca le voi purta impreuna, se potrivesc de minune :))

Voi ce preferati? Camasa sau haina?

6 comentarii:

  1. ambele sunt tare dragute dar mie mi-a ramas gandul la camsa.. :X
    sa le folosesti cu placere
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este adorabila, mie imi place la nebunie, dar nici haina nu-i mai prejos :D

      Ștergere
  2. Foarte dragute ! Sa le porti cu multa placere :)

    RăspundețiȘtergere