21 februarie 2014

Doua tinute si-o dilema...




De 8 martie avem "ieseala cu fetili" :)) si sunt putin intr-o dilema...am ales doua tinute care as dori sa le port (asta daca nu ma razgandesc pana atunci) si nu stiu pe care s-o aleg.

Mai sus am purtat:
-jacheta Koton
-tricou Tshirt Factory
-sandale Zara (Kurtmann)


Iar mai jos am purtat urmatoarele:
-jacheta Romwe
-bluza si pantaloni Takko
-cizme Deichmann






Deeeeci, voi pentru ce tinuta ati opta, 1 sau 2?

Care dintre ele va place mai mult?

Multumesc pentru vizita si va doresc un sfarsit de saptamana exceptional.


11 comentarii:

  1. Prima tinuta este smechera tare de tot!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Clar, eu aleg prima tinuta, dar o sa poti purta sandale pe 8 martie? :D
    Eu una sunt asa de friguroasa, cred ca o sa-mi ia ceva sa trec si la pantofi :p am si eu sandalele, le iubesc, tricoul e superb!!

    http://diana.doubleweb.ro/simpson-sweater-pleated-mini-skirt/

    RăspundețiȘtergere
  3. votez pentru prima tinuta:X
    as mai adauga un colier statement si e perfecta!!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Prima tinuta imi place mult!
    Tricoul e asa de frumos<3

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt surprinsa ca toate ati ales tinuta nr 1. De ce? Nu pt ca nu mi place sau imi place mai mult nr 2 ci pt ca eu am o oarescare problema cu kg si orice pantalon deschis la culoare ma arata dubla :))

    Oricum trebuie sa recunosc ca in ciuda acestui aspect si mie tot nr 1 imi place mai mult ♡

    Va multumesc pt pareri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flori, te inseli, arati foarte bine in jeansii aia!! :*

      http://diana.doubleweb.ro/

      Ștergere
  6. Ce frumi sunt sandalutele! Imi plac mult si am vrut sa mi le comand , dar nu mai aveau 37 ...norocoasa de fel :)).
    As alege tinuta 1...imi plac si jeansii suuuuuuuper mult! <3

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place enorm tinuta nr. 1 e adorabil tricoul si sandalutele <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Tinuta cu numarul 1 este preferata mea. :)

    RăspundețiȘtergere