10 februarie 2014

I l♥ve Paris







Ce n-as da sa pot vedea macar o data in viata asta Turnul Eiffel...numai eu stiu :))

Am tot amanat postarea asta dupa o zi pe alta iar azi vrei nu vrei am zis sa va arat si voua cele mai recente achizitii din dulapul meu. 
Binenteles ca preferatul meu este clutch-ul, arata minunat si-mi place la nebunie, exact asa cu mi-l inchipuiam, iar puloverul l-am ales destul de simplu, foarte lejer si comod avand ca imprimeu o draguta pisicuta neagra.

Atat puloverul cat si clutch-ul le gasiti aici si aici.

Daca ar fi sa alegeti doar unu singur produs, care ar fi acela?

7 comentarii:

  1. Adorabil arata puloverul!
    Nici eu nu am fost in Franta, iar Parisul este pe lista mea de 'orase de vizitat'!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce pulover dragut !! L-as purta zilnic. :D
    Si portofelul este minunat.
    Pupici ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Este superb clutch-ul :-D sa il porti sanatoasa !

    RăspundețiȘtergere