1 februarie 2014

T.P.A. Group Challenge: 20. Fishtail nails

A trecut mai bine de 5 luni de la ultima colaborare :) si azi iata-ma din nou cu o alta noua.
Desi trebuie sa recunosc ca imi pare foarte rau ca nu m-am alaturat fetelor de la inceputul inceputului :)) ca sa spun asa, dar sper ca de azi inainte, sa pot merge mai departe alaturi de ele pentru urmatoarele 12 saptamani.

Pentru azi aveam de pregatit fishtail nails. Varianta mea este mai jos, nu este nimic extrordinar si desi pare atat de simplu mie mi-a cam dat batai de cap deoarece a trebuit sa las fiecare nuanta in parte sa se usuce pentru ca altfel prin suprapunere mi se amestecau si iesea un mixt de culori.
Mi-a cam iesit din mana :)), dar sper ca la urmatoarea colaborare sa fie mai bine.






13 comentarii:

  1. Îmi plac culorile alese, dar și unghiile tale ! :) Manichiura ți-a ieșit, bravo !

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunate! Sa te inscrii mai des la colaborare. Chiar daca esti nesigura pe tine, ti-a iesit foarte bine modelul si este si pacat sa nu participi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam asta ar fi neajunsul acestei technici. Trebuie sa ai multa rabdare pana se usuca fiecare strat. Dar tu tie ti-au iesit foarte bine si culorile alese sunt superbe. Ma fac sa ma gandesc la soare si vara.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce combinatie frumoasa:)
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumos ti-a iesit !!!
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai de cata vreme doresc sa incerc si eu aceasta tehnica, pacat ca nu am observat mai repede aceasta provocare. Imi plac mult culorile pastelate pe care le-ai folosit, eu spun ca este o manichiura reusita, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc fetelor, sunteti niste scumpe :)

    RăspundețiȘtergere
  8. frumoasa asocierea de culori! si manichiura, bineinteles! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bine arata! Imi vine sa le mananc!!! Parca ar fi jeleuri! <3

    RăspundețiȘtergere
  10. imi plac nuante pastelate pe care le-ai folosit, minunate coditele tale de peste :)

    RăspundețiȘtergere