15 februarie 2014

T.P.A. Group Challenge: 22 Color Blocking




Cand ma uit la ele ma bufneste rasu, am mers cu dunga aia neagra ca...stiti voi vechea vorba din popor :)) Nici inainte nu eram o experta intr-ale manichiuri, par parca acum merg din ce in ce mai rau, in curand, fetelor, o sa ajung ca tipele alea de care tot vorbeam noi zilele trecute :))


Only three questions!
Simple survey about mobile games!
All participants can get a $10 coupon!
Just take your chance right now!
The activity will be finished at the end of the month.

11 comentarii:

  1. Hei, nu mai fi asa aspra cu tine. Ai folosit 2 oje superbe. Pe cea de la GR o am si eu, dar cealalta nu... si imi face cu ochiul. :D Daca exersezi, ai sa vezi ca vei avea mai multa stabilitate in mana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ojele sunt foarte frumoase nimic de zis, numai ca indemanarea mea lipseste...cu desavarsire, o vad, exista acolo si-o vezi si tu :D

      Ștergere
  2. combinatzia tare dragutza,puteai sa foloseshti benzi,dar era putzin mai multa munca :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie îmi place foarte mult combinația de culori :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu te subestima. Ai nevoie doar de exercitiu. Nu vrei sa stii cum lucram acum un an. Sunt antitalent la arta, dar nu ma las :)) Ojele alese sunt superbe, iar daca folosesti banda din aceea subtire, nu mai ai probleme :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti prea dura cu tine, secretul acestei teme este folosirea culorilor potrivite si tu chiar ai utilizat culori care se potrivesc si arata bine impreuna iar in privinta liniilor te pot ajuta benzile decorative. Mie imi place ce ai creat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac culorile alese si modelul! Daca nu ai indemanare poti incerca oricand cu banda pe post de linii. Oricum mie imi place rezultatul!

    RăspundețiȘtergere
  7. cu putin exercitiu o sa vezi ca o sa trasezi linii mai drepte iara daca vezi ca nu reusesti folosesti benzi de unghi, sunt superbe nuantele mai ales cea texturata GR :)

    RăspundețiȘtergere