28 martie 2014

Articole noi in dulapul meu

Saptamana aceasta mi-au intrat cateva (nu multe :)) cateva) articole de imbracaminte in dulap iar spre ghinionul meu, zilele acestea nu le pot purta, este destul de racoare si colac peste pupaza de vre-o juma de ora a inceput si ploaia :((


Jacheta de mai jos este achizitionata de pe site-ul Romwe si cel mai mult m-a atras la ea spatele. Nu ca-i dragut?


Tricoul si primul meu colier statement le puteti gasi pe site-ul Sheinside. Au o varietate destul de mare de coliere, cu greu am putut sa optez doar pentru unul singur.


Iar tricoul de mai jos este achizitionat dintr-un magazin local. Eu aleg Paris. Voi?

Colierul nu este nou, dar imi place la nebunie si il puteti gasi pe pagina de facebook


13 comentarii:

  1. Jacheta este superba. Sa le folosesti cu multa placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le porti cu placere.
    Toate arata foarte bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. daaa, imi place la nebunie. sunt o mare fana a acelui desen.

      Ștergere
  4. Este superbă jacheta. O are și sora mea, iar detaliul acela de la spate este wow. Chiar este foarte reușită și merge purtată aproape la orice. Îmi place și colierul statement de la Sheinside, e tare frumos!
    Să le porți cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr adevar este foarte reusita. material, lucratura, modelul...iar colierul...nu maai satur de el :)).

      multumesc foarte mult.

      Ștergere
  5. Ce imi plac tricourile <3 si eu trebuie sa-mi achizitionez cateva cat de curand.

    Gasesti pe pagina mea de fb cateva coliere de vanzare daca te intereseaza: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.772912126058771.1073741826.505869062763080&type=3

    Pupici, Lorena

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai e timpul pt reinoire nu?

      multumesc pt link, cu siguranta voi vizita pag ta.

      Ștergere
  6. sa le folosesti pe toate cu placere
    cred ca voi lua si eu un tricou asemanator de la sheinside. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoase hainutele :)
    Eu as alege New York-ul :)))
    Kisses :*
    Alexandra - http://chic-and-everything.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere