12 martie 2014

Floral print dress





A fost dragoste la prima vedere cu rochia asta :)) mi-a placut la nebunie si mi-am zis ca trebuie s-o am si eu. Ei bine iata ca dorinta mi s-a implinit.

Daca va intrebati de unde am luat-o, o puteti gasi pe site-ul Rosegal, un magazin online destinat in special rochiilor vintage. Niste minunatii de rochii, una mai frumoasa, mai inflorata, mai "print-ata" si mai dantelata ca cealalta.

Plicul binenteles este facut de mine iar daca va intereseza imi puteti lasa un mesaj privat.

Astept parerile voastre despre rochita.

Multumesc pentru vizita si va doresc o zi insorita.

5 comentarii:

  1. O vazusem deja pe site, chiar ma intrebam cum arata in realitate. Vad ca e superba, cred ca o sa mi-o comand si eu.
    Frumoase poze ::)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut si vara trecuta la mare plicuri dinacelea,dar chiar sunt curioasa cum le faci?Cat costa unul?
    App,foarte frumoasa si rochita,iti vine bine:)

    RăspundețiȘtergere