10 martie 2014

Machiaj de 8 Martie!!!




Produsele primite de la Depozitul de Farduri mi-au fost de mare ajutor in realizarea machiajului de mai sus, (iar pe acesta cale tin sa le multumesc foarte mult pentru gestul lor dragut) am optat pentru un machiaj al ochilor cat mai natural pentru a-mi putea "picta" buzele de un rosu cat mai intens.

Cel mai mult mi-a placut tusul de ochi, se aplica foarte usor si este destul de rezistent, dar binenteles ca si trusa de rujuri si fardul de pleoape sunt foarte bune iar preturile si mai atractive.

Pentru mai multe detalii despre produse vizitati site-ul Depozitul de Farduri.

Cunoasteti site-ul Depozitul de Frumusete? Ce parere aveti despre el?
Ce parere aveti despre machiaj in sine?
Va plac culorile alese?

7 comentarii:

  1. Nu stiu daca te-am mai vazut pana acum, dar ai niste ochi tare frumosi, gene lungi, iar rujul rosu iti vine de minune!
    About women and not only Blog

    RăspundețiȘtergere
  2. Super iti sta, esti o draguta ! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Beautiful makeup, dear)
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere