28 aprilie 2014

NOTD: Coachella Dweller







Daca cumva va mira faptul ca in sfarsit am reusit sa incropesc si eu o noua postare, sa stiti ca si pe mine ma mira :))

Chiar daca in ultima perioada am fost foarte absenta atat pe blog cat si pe pag de facebook, am urmarit fiecare blog si fiecare postare in parte a fiecaruia dintre voi (aici ma refer la fetele care detin un blog).

Sa va spun si cateva cuvinte despre noua mea oja si prima de la Orly. Nuanta se numeste Coachella Dweller, un verde primavaratic, pastelat, este prima data cand o folosesc si-mi place la nebunie, o ador.

As vrea sa stiu si parerea voastra asa ca va astept cu comentarii la adresa acestei nuante cat si ce purtati voi pe unghii zilele acestea.

11 comentarii:

  1. UUU ce verde frumos! imi place tare mult nuanta! Ca si consistenta cum este?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este putin cam...apoasa. al doi-lea strat l-am dat mai gros :)

      Ștergere
  2. Ce frumoasa e!
    Sa o porti sanatoasa!
    Imi place forma unghiilor tale... :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc foarte mult.

      in momentul de fata unghiile mele nu sunt tocmai in cea mai buna forma :))

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa nuanta acesta pastelata! Ti se potriveste foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place la nebunie. :x
    Sa stii ca are si Sally Hansen ceva asemanator : Palm Treat.
    Momentan am pe unghii negru si un glitter aurio-argintiu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mmm, negru. intodeauna am avut o slabiciune pt negru :D este favorita mea.

      Ștergere
  5. E tare frumoasa nuanta si arata minunat pe unghiile tale :*

    RăspundețiȘtergere